Shop Mobile More Submit  Join Login
×


More from DeviantArt



Details

Submitted on
September 24, 2010
Image Size
589 KB
Resolution
800×1101
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,424
Favourites
39 (who?)
Comments
18
×
Ai no Yondaime by IrrelevantMaverick Ai no Yondaime by IrrelevantMaverick
I love seeing fans do crossover parodies of Sailor Moon. It's therapy after all the crap your fave characters go through in their respective manga. Like Itachi. I cry thinking about his dilemma. So seeing him dressed as Sailor Mars? Cheered me up.

Like Usagi, Minako reads manga. She'd cosplay the most beloved hokage, Namikaze Minato! Minako: Bring it Madara!

Usagi as Naruto*Rei as Madara*Ami as Tsunade*Makoto as Konan*Michiru as Kurenai



Minako Naoko Takeuchi. Minato's clothing design Masashi Kishimoto. Ref: Naruto c410 [link] [link] Do not edit or post my fanart anywhere else
Add a Comment:
 
:icondati83:
DaTi83 Featured By Owner Dec 21, 2012
Minato=Minako, it seems legit. LOL
Reply
:icongemininosaga88:
GeminiNoSaga88 Featured By Owner Sep 25, 2010
It's a fantastic creation!!!! I'm a great fan of the crossovers, especially with Sailor Moon. I find your opinion very interesting, too. It's a good way of having fun with serious characters, and it helps to love them much more!!!! Jajajaj!!!!

I think Minako has chosen one of the best characters... ^^ But my favourite one is Ami/Mercury... So which character do you think she would choose? (I have an idea... xDDDD)
Reply
:iconirrelevantmaverick:
IrrelevantMaverick Featured By Owner Sep 25, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Thanks!:love: It really makes me laughXD

I was only going to do 3 of the scouts but I think I should do all the inner scouts! I think Ami would cosplay Tsunade, who's a calculating character and came up with that brilliant medic ninja idea:D What's your idea?
Reply
:icongemininosaga88:
GeminiNoSaga88 Featured By Owner Sep 26, 2010
Woooooo!!!!! That's just my idea!!! Please, make all the scouts, it's really funny ^O^
Reply
:iconirrelevantmaverick:
IrrelevantMaverick Featured By Owner Sep 28, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Yay!:D Good to hear I'm not the only 1 who thinks soXD
Reply
:iconl-silver:
L-Silver Featured By Owner Sep 24, 2010
I love it. I could totally see her and Usagi cosplaying together. Haha.
Reply
:iconirrelevantmaverick:
IrrelevantMaverick Featured By Owner Sep 25, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Yeah:XD: Those two get along so well, with similar tastes. Thankies:glomp:
Reply
:iconl-silver:
L-Silver Featured By Owner Oct 2, 2010
You're welcome.
:glomp:
Reply
:iconanime-300:
Anime-300 Featured By Owner Sep 24, 2010  Hobbyist General Artist
lol this looks so funny x333
Reply
:iconirrelevantmaverick:
IrrelevantMaverick Featured By Owner Sep 25, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Minako: Why thank you!:love:
Reply
Add a Comment: